Najczęściej zadawane pytania - rezerwacje

1Jak dokonać rezerwacji?

Zalecanym sposobem jest dokonanie rezerwacji online, wypełnienie wszystkich wymaganych informacji, a potwierdzenie zostanie natychmiast wysłane. Nie ma potrzeby dokonywania przedpłaty ani wprowadzania danych karty kredytowej w celu zabezpieczenia rezerwacji. W przypadku trudniejszych tras i specjalnych życzeń najlepszym rozwiązaniem jest wysłanie wiadomości e-mail. W takim przypadku należy mieć pod ręką numer lotu, godzinę przylotu i nazwisko głównego pasażera, aby przyspieszyć proces rezerwacji.

2Muszę zmienić/anulować rezerwację. Co należy zrobić?

Jeśli chcesz zmienić lub anulować rezerwację, najłatwiejszym sposobem jest zalogowanie się do administracji rezerwacji. Jeśli nie znasz swoich danych logowania, skorzystaj z linku do strony z zapomnianym hasłem. Można też wysłać do nas e-mail lub zadzwonić.

3Nie otrzymałem wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Dlaczego tak się dzieje i co mogę zrobić?

Po dokonaniu rezerwacji zostaniesz przekierowany do swojego profilu, aby pobrać potwierdzenie w formacie PDF lub edytować/płacić za rezerwację. Równocześnie na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia, sprawdź, czy nie ma go w folderze spamu. W przeciwnym razie może się zdarzyć, że podczas dokonywania rezerwacji podano nieprawidłowy adres e-mail lub rezerwacja nie doszła do skutku. W takim przypadku skontaktuj się z nami, a my z przyjemnością sprawdzimy Twoją rezerwację.

4Czy niemowlęta się liczą?

Tak, niemowlęta i dzieci są liczone jako osoby biorące udział w imprezie. Zgodnie z prawem czeskim jesteśmy zobowiązani do używania fotelików dla dzieci i zapewniamy je bezpłatnie. Abyśmy byli na to w pełni przygotowani, prosimy o pozostawienie w formularzu rezerwacji informacji o liczbie dzieci, które będą z Państwem przebywać.

5Co się stanie, jeśli mój lot docelowy będzie opóźniony?

Kierowca będzie informowany o czasie przylotu i będzie czekał, aby odebrać Cię po przylocie - wszystko bez dodatkowych opłat.

6Jeśli musisz odebrać klucze z biura przed udaniem się do mieszkania.

Jeśli zatrzymujesz się w apartamencie wakacyjnym lub usługowym i musisz odebrać klucze w biurze wynajmu/ agencji rezerwacji przed udaniem się do swojego apartamentu, nie ma dodatkowej opłaty (jeśli oba adresy znajdują się w centrum miasta). Dodatkową opłatę naliczamy tylko wtedy, gdy kierowca musi czekać na Ciebie przez znacznie dłuższy czas (zwykle ponad 15 minut).

7W jaki sposób oblicza się czas odbioru na podstawie planowanego czasu przylotu linii lotniczych?

Podczas dokonywania rezerwacji transferu lotniskowego podasz nam planowany czas przylotu Twojego samolotu. Z tego miejsca śledzimy Twój lot w czasie rzeczywistym, dzięki czemu niezależnie od tego, czy samolot jest punktualny, wcześniejszy czy opóźniony, znamy status Twojego lotu i spotkamy się z Tobą w zależności od rzeczywistej godziny przylotu. Należy również pamiętać, że rzeczy należy odebrać przy taśmie do odbioru bagażu. Kierowca jest obecny w holu przylotów około 5 do 15 minut po faktycznym przyjeździe.

8Chciałbym skorzystać z waszej usługi, ale obawiam się, że mogę nie zdążyć na swój lot łączony. Co polecasz?

Jeśli możesz poinformować nas o mało prawdopodobnej sytuacji, w której np. spóźnisz się na lot łączony, zmienimy odpowiednio Twoją rezerwację - bez żadnych opłat. O nieodebranym locie można poinformować nas e-mailem, telefonicznie lub nawet SMS-em na numer +420 777 777 237.

9Mam specjalne życzenia (krzesełko dla dziecka, wózek itp.). Jak mogę Cię o tym poinformować?

Jeśli potrzebujesz specjalnej usługi transportowej, takiej jak samochód z krzesełkiem dla dziecka, dodatkowym miejscem na wózek dziecięcy lub podróż z niepełnosprawnymi pasażerami, zaznacz to podczas dokonywania rezerwacji.

10Gdzie spotkamy naszego kierowcę? Jak rozpoznać naszego kierowcę?

Gdy przyjedziesz na dworzec kolejowy lub lotnisko w Pradze, nasz kierowca będzie trzymał widoczną pomarańczową kartkę z logo naszej firmy i wydrukowanym na niej nazwiskiem głównego pasażera. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji i zdjęć na ten temat.

11Jakie są godziny pracy?

Nasze usługi transportowe w Pradze świadczymy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku, w tym we wszystkie dni świąteczne.

12Jak długo trwa podróż z lotniska w Pradze do centrum miasta?

Podróż samochodem z lotniska w Pradze do centrum miasta trwa zazwyczaj około 25 minut, a w przypadku dużego natężenia ruchu nawet do 40 minut.

13O której godzinie odbierzesz nas w dniu wyjazdu?

Zazwyczaj zalecamy, aby transfer lotniskowy z Pragi był odbierany około dwie i pół godziny przed odlotem w przypadku lotów spoza UE i dwie godziny przed odlotem w przypadku lotów z UE. W przypadku wspólnego transportu wahadłowego lub autobusu wahadłowego zdecydowanie zalecamy zarezerwowanie godziny odbioru co najmniej 3 godziny przed godziną odlotu. Ostatecznie jednak to Ty decydujesz o godzinie wyjazdu.

14Co zrobić, jeśli mam bardzo duży bagaż?

Nie pobieramy opłat za dodatkowy duży bagaż, ale prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o możliwości wysłania większego samochodu w razie potrzeby.

15Czy oferujecie inne trasy transportowe poza trasami na lotnisko w Pradze?

Tak, oprócz transferów z lotniska w Pradze, zapewniamy również transport do i z każdego dworca kolejowego/autobusowego w Pradze oraz usługi taksówkarskie na terenie Pragi. Na życzenie możemy również zorganizować transfer z miasta lub lotniska w Pradze do dowolnego miejsca, do którego chcesz się udać.

16Czy masz ubezpieczenie?

Firma Prague Airport Transfers s.r.o. i jej dostawcy posiadają pełne ubezpieczenie od odpowiedzialności publicznej w razie wypadków. Zalecamy jednak posiadanie ubezpieczenia podróżnego ważnego przez cały okres podróży.

17Jakie są Twoje zasady dotyczące palenia?

Wszystkie nasze pojazdy są dla niepalących.

18Co się stanie, jeśli zrezygnuję z podróży?

Rezerwację można anulować w dowolnym momencie. Jeśli masz do tego prawo, a rezerwacja została opłacona z góry, zwrot pieniędzy zostanie automatycznie przelany na kartę, którą dokonano płatności. Ogólnie rzecz biorąc, w przypadku wszystkich rezerwacji z Pragi, które nie są dokonywane przez limuzyny, zwrot pieniędzy jest zawsze przyznawany, jeśli anulujesz rezerwację co najmniej 2 godziny przed odbiorem. Szczegółowe informacje można znaleźć w naszych warunkach.

19Kiedy można dokonać rezerwacji transferu lotniskowego?

Nasz system umożliwia dokonanie rezerwacji transportu do Pragi nawet na 365 dni przed datą podróży.

20Podróżowanie z psem.

W przypadku przewożenia psa należy pamiętać, że musi on być umieszczony w klatce dla psa. W przeciwnym razie możemy nie być w stanie zorganizować transportu. Nie ma dodatkowych opłat za taki transport, ale może być konieczne użycie dużego pojazdu, w zależności od wielkości psa.

21Jak działa rezerwacja?

Po wypełnieniu formularza otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, zawierającą wszystkie szczegóły (np. miejsce spotkania z kierowcą, sposób zapłaty itp.)

22Czy oferujecie pomoc dla osób na wózkach inwalidzkich?

Nie oferujemy pojazdów specjalnie przystosowanych do przewozu osób na wózkach inwalidzkich. Nasze pojazdy nie są wyposażone w podjazdy dla wózków inwalidzkich ani windy. Można zwrócić się o pomoc do lokalnych władz lotniska.

Najczęściej zadawane pytania - Płatności

1Czy mogę otrzymać paragon?

Tak, bez względu na to, czy płacisz bezpośrednio kierowcy, czy przez Internet, po dokonaniu płatności otrzymasz na swój adres e-mail rachunek/fakturę. Możesz również pobrać faktury z administracji rezerwacji.

2Kiedy należy zapłacić?

W przypadku większości rezerwacji można wybrać opcję zapłaty z góry za usługę transportu z lotniska lub przy odbiorze w hotelu. Jeśli płacisz z góry przez Internet, nasz kierowca zostanie o tym poinformowany przez nasz system, a Ty nie musisz nic więcej robić. Jeśli płacisz za przejazd gotówką lub kartą kredytową, zapłacisz pełną kwotę po przybyciu do celu podróży.

3Czy muszę płacić tylko w lokalnej walucie Korony Czeskiej (CZK)?

Oczywiście przyjmujemy płatności w lokalnej walucie CZK, ale akceptujemy również funty szterlingi (GBP), dolary amerykańskie, euro oraz inne waluty, które można wybrać podczas procesu rezerwacji. W przypadku płatności gotówką w innej walucie niż lokalna (CZK) cena może się nieznacznie różnić w zależności od aktualnego kursu wymiany.

4Czy ceny są za osobę czy za pojazd?

Ceny za wszystkie nasze usługi są podawane za pojazd, a nie za osobę, z wyjątkiem naszych usług wspólnych. przewozy wahadłowe. W tym przypadku cena zależy od tego, ile osób bierze udział w imprezie.

5Kiedy należy zapłacić za przelew w obie strony?

Jeśli zdecydujesz się płacić bezpośrednio kierowcy, zapłać całą kwotę jednorazowo po przyjeździe do hotelu lub za każdy przejazd osobno. W każdym przypadku nasz szofer wręczy Ci "voucher transportowy" z dokładną kwotą zapłaty (z zaznaczeniem, czy płatność obejmuje tylko podróż w jedną stronę, czy też w obie strony).

6Czy należy dać kierowcy napiwek?

Jeśli jesteś zadowolony z usługi, zwyczajowo daje się kierowcy napiwek w wysokości od 5% do 15% całej opłaty za przejazd. Zależy to wyłącznie od Twojego uznania. Kierowca będzie bardzo wdzięczny za nawet niewielki napiwek.

7Nasza grupa zatrzymuje się w różnych hotelach; czy za dodatkowe miejsca postoju pobierana jest dodatkowa opłata?

Cena transferu z lotniska w Pradze obejmuje dwa hotele, z których można wysiąść (jeśli znajdują się w centrum miasta). Jeśli Twoja impreza odbywa się w więcej niż dwóch hotelach lub pod dodatkowym adresem poza centrum miasta, może zostać naliczona dodatkowa opłata w wysokości 200 CZK za każdy dodatkowy punkt odbioru. Jeśli tak się stanie, zostaniesz o tym poinformowany w wiadomości e-mail z potwierdzeniem po dokonaniu rezerwacji usługi transportowej w Pradze.

8Opłata za parking na lotnisku

Opłata za parking na lotnisku jest wliczona w cenę. Należy zwrócić uwagę na następujące warunki. Nasz kierowca będzie czekał w holu Terminalu 1 około 20 minut po przylocie samolotu lub 15 minut w przypadku przylotu do Terminalu 2. Należy pamiętać, że kierowca może czekać do 60 minut od godziny przyjazdu. Jeśli nie posiadasz bagażu rejestrowanego i umieścisz notatkę lub zaznaczysz opcję (X) Brak bagażu rejestrowanego, kierowca będzie gotowy na każdym Terminalu 10 minut po przylocie samolotu i odjedzie 45 minut po przylocie. Zanim kierowca opuści lotnisko, postaramy się skontaktować z Tobą na podany telefon komórkowy. Jeśli spodziewasz się dłuższego czasu oczekiwania lub wymagasz dłuższego oczekiwania, zaznacz to w rezerwacji.

9Czy mogę zapłacić kartą kredytową po przyjeździe?

Tak, jest to możliwe w przypadku większości tras rozpoczynających się w Pradze lub na lotnisku w Pradze. Możesz również zapłacić z góry za pośrednictwem naszej strony internetowej, używając karty kredytowej lub debetowej. Jeśli płacisz po przyjeździe do miejsca docelowego, akceptujemy karty Visa, Mastercard i AMEX.

10Czy można płacić kartą przez telefon?

Tak, ale tylko w przypadku rezerwacji, przy których wymagana jest wpłata zaliczki. Kaucje są zazwyczaj wymagane tylko w przypadku transferów spoza Pragi oraz w przypadku wybranych limuzyn z rozciągniętymi siedzeniami. Akceptujemy tylko karty VISA i Mastercard przy płatnościach telefonicznych i pobieramy tylko 30 lub 50% całkowitej kwoty, a resztę płacimy bezpośrednio kierowcy. W przeciwnym razie można bardzo łatwo zapłacić za przejazd przez Internet lub kartą u kierowcy.

11Czy gwarantujesz zwrot pieniędzy, odszkodowanie lub zwrot kosztów?

Tak. W rzadkich przypadkach, gdy nie będziemy w stanie zapewnić obiecanej usługi transportowej w Pradze, zwrócimy Ci pełną kwotę. Jeśli po przylocie na lotnisku nie będzie na Ciebie czekał żaden kierowca, skontaktuj się z nami jak najszybciej, aby dowiedzieć się, dlaczego tak się stało i natychmiast zorganizować alternatywnego kierowcę.