Przyjazd na dworzec kolejowy | Przyjazd na dworzec autobusowy | Odtwórz wideo

Lobby dla przylatujących na lotnisko

Łatwo zauważyć naszych kierowców, którzy trzymają pomarańczowe tabliczki z logo naszej firmy i Twoim nazwiskiem. Jeśli nie widzisz kierowcy przeznaczonego dla Ciebie, możesz poprosić o pomoc któregoś z pozostałych kierowców z naszej firmy. Można też zadzwonić pod bezpłatny numer infolinii 800 870 888 z dowolnego publicznego automatu telefonicznego, a my udzielimy pomocy.

Co robić, gdy nie można znaleźć kierowcy?

Chociaż zawsze staramy się być punktualni, mogą zdarzyć się sytuacje, na które nie mamy wpływu, a które mogą spowodować niewielkie opóźnienie. Prosimy o pięciominutowy odstęp, a jeśli do tego czasu transfer nie dotrze, prosimy o kontakt z bezpłatną linią (+420) 800 870 888 lub z telefonem w Pradze (+420) 222 554 211. Telefony publiczne znajdują się w halach przylotów.

Jak znaleźć kierowcę po przylocie na lotnisko w Pradze

Ciepłe powitanie

Terminal 1

Ten terminal jest przeznaczony dla lotów międzykontynentalnych i pasażerów, którzy muszą przejść przez odprawę celną i imigracyjną. Przylatują tu samoloty z Wielkiej Brytanii i Irlandii, a także z krajów Ameryki Północnej, Bliskiego Wschodu, Afryki i Azji. Szacowany łączny czas potrzebny na załatwienie wszystkich formalności przed przybyciem do lobby wynosi 20 minut bez bagażu rejestrowanego i 35 minut z bagażem.


Terminal 2

Lot ten jest przeznaczony dla krajów, które są członkami Układu z Schengen (z wyjątkiem Wielkiej Brytanii i Irlandii). Przylatują tu również inne loty europejskie, a klienci nie muszą okazywać paszportu ani dowodu osobistego w celu dopełnienia formalności. Szacowany czas przybycia do holu waha się od 10 do 35 minut, w zależności od odprawy bagażowej.


Terminal 3

Terminal ten jest przeznaczony wyłącznie dla lotów rządowych i prywatnych.